Naše příslušenství je kompatibilní mimo jiné také s bázeny dodávanými společnostmi Mountfield a Marimex

Všeobecné obchodní podmínky

1. Jak nakupovat prostřednictvím e-objednávky

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem a ceníkem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím naší e-objednávky. U daného produktu zvolíte požadované parametry, které vložíte do objednávky. Po zaregistrování objednávky, Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky. Potvrzení objednávky bude učiněno do 24 hodin.

2. Možnosti objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do objednávky a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky. Zboží lze také samozřejmě objednat telefonicky na čísle: mob.: +420 605 218 322 nebo 604 260 212

Další možností je zaslání objednávky e-mailem na info@olmar.cz. V tomto případě prosíme o připsání adresy a telefonického kontaktu na Vás. Může to výrazně urychlit vyřízení Vaší objednávky.

3. Způsoby platby

Dobírkou

Zboží Vám zašleme na dobírku Českou poštou obyčejnou zásilkou a cenu zboží v tomto případě zaplatíte až při jeho převzetí.

Zálohovou fakturou

Po dohodě je možné zaplatit zboží předem zálohovou fakturou na náš účet.

4. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží odešleme do pěti pracovních dnů. (Doba dopravy dle tarifů České pošty).

Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, neprodleně budete e-mailem nebo telefonicky kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. (v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty z důvodů vyrobení výrobku, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

5. Cena dopravného

Pro konečného spotřebitele v České republice je dopravné zdarma. U nestandardních požadavků bude cena dopravného stanovena dohodou.

6. Zasílání do zahraničí

Samozřejmě i zákazníci v zahraničí mají možnost využít našich služeb a objednat si zboží v naší e-objednávce. Pokud v průběhu objednávky zvolíte dodací adresu v zahraničí, budete v potvrzovacím e-mailu informováni o výši dopravného.

Dopravné

  • Výše dopravného je na Slovensko 250,- Kč. U nestandardních požadavků bude cena dopravného stanovena dohodou.
  • Do ostatních zemí bude cena dopravného stanovena dohodou.

Způsob doručení

  • Zboží odesíláme do pěti pracovních dnů na dobírku obyčejnou zásilkou České pošty a doba dopravy je dle tarifů České pošty a následně místně příslušné pošty. Zboží je fakturováno v CZK. Hraniční pošta následně dle aktuálního kurzu přepočítá dobírkovou částku na příslušnou měnu. Zákazník tak při převzetí balíku zboží zaplatí ve své měně.

7. Možnost vrácení či výměny zboží

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze vrátit nepoškozené do 14-ti dnů bez udání důvodů. Právo na odstoupení od smlouvy plyne z platných ustanovení. Jednoduše, nebudete-li se zbožím spokojeni, zašlete nám ho zpět. Cena dopravného je v tomto případě hrazena zákazníkem. Pokud se takto rozhodnete, postupujte následovně:

  • vytvořte si kopii dokladu o zaplacení
  • v případě výměny zboží vytvořte krátkou zprávu, za jaké zboží si přejete objednaný produkt vyměnit
  • v případě vrácení zboží uveďte číslo účtu na který chcete vrátit peníze
  • zboží, zprávu pro nás, originál dokladu o koupi a veškeré ostatní doklady, které byly se zbožím dodány, nám zašlete zpět na adresu:

Martina Pazderová
Hlavní třída 1063/3
708 00 Ostrava – Poruba

Zboží nezasílejte na dobírku! NEBUDE PŘEVZATO!

Upozornění:

Při uplatnění možnosti vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno v původním neporušeném obalu
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno
  • také nesmí chybět originální doklad o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány převodem na Vámi sdělený účet, a to nejpozději do 30 dnů od doručení.

Nebudou-li tyto podmínky dodrženy, nebudeme moci Vaše odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího.

Při objednání zboží upraveného přímo podle přání zákazníka není odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího možné.

8. Záruka a reklamace

Na všechny výrobky u nás zakoupené se vztahuje standardní záruční doba na výrobní vady 24 měsíců. Doklad o koupi zboží plní funkci záručního listu. Doporučujeme tedy tento doklad pečlivě uschovat.

Bez něj nemůže být žádná reklamace uplatněna.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit, nám zašlete na naši adresu:

Martina Pazderová
Hlavní třída 1063/3
708 00 Ostrava – Poruba

Co vše je potřeba poslat?
Zašlete nám reklamované zboží s originálem dokladu o koupi a také krátký popis závady s Vaším podpisem.

Na co se reklamace nevztahuje? Reklamace nelze uplatnit na vady způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

9. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a společnost Martina Pazderová se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu. Výjimku může tvořit jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.

Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese info@olmar.cz